سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که سپاس نیکى تو را نگزارد ، مبادا به نیکویى کردنت بى‏رغبت گرداند ، چه بود که کسى تو را بدان نیکى سپاس دارد که سودى از آن برندارد ، و بود که از سپاس سپاسگزار بیابى بیش از تباه کرده کافر نعمت غدار ، « و خدا نیکوکاران را دوست مى‏دارد . » [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:59 عصر

دانلود کتاب آموزش فیس بوک برای والدین

فیس‌بوک شرکت ایجاد کننده وب‌ سایت فیس‌بوک است که در 4 فوریه 2004 به وجود آمد. وب‌ سایت فیس‌بوک یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیس‌بوک هستند عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس‌بوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد. وب‌گاه فیس‌بوک بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و هم‌اکنون به 40 زبان، قابل دسترس بوده و 70 درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.
حداقل سن برای عضو شدن در این سایت 13 سال است، ولی نوجوانان تنها درصد اندکی از کاربران فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند. این سایت عمدتاً توسط بزرگسالان استفاده می‌شود که قطعاً بخشی از این کاربران را والدین تشکیل می‌دهند.
سرپرست خانواده با مطالعه این کتاب کمک شایانی به فرزند خود می‌کند تا فرزند وی استفاده مناسبی از این وب سایت بزرگ شبکه ی اجتماعی داشته باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:





لیست کل یادداشت های این وبلاگ