سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قصه گوی شبی خوشتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 2:8 صبح

دانلود Ben 10: Omniverse 2 XBOX 360, PS3 - بازی بن تن برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 2:8 صبح

دانلود Articulate Studio v'13 Pro v4.0.1309.2720 - نرم افزار ساخت برنامه ی آموزشی

Articulate Studio بسته آموزشی شامل 4 برنامه قدرتمند در زمینه ساخت آموزش های الکترونیکی و توسعه محتوای تعاملی، آزمون ها، ارزیابی و نظرسنجی ها می باشد. این بسته شامل برنامه های Articulate Presenter ،Articulate Quizmaker ،Articulate Engage Articulate Video Encoder می باشد.
همانطور که می دانید Powerpoint به عنوان یک برنامه ی آموزشی در بسیاری از مکان ها استفاده می شود ولی این برنامه فرمت های بسیار ساده ای برای ارائه ی اطلاعات به مخاطب دارد، شاید به سختی بتوان با استفاده از hyperlink و انیمیشن های Powerpoint کمی آن را از حالت خشک ارائه ی اطلاعات در آورد و رابطه ی آن را با مخاطب بهتر نمود.
ادامه مطلب/دانلود...




چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 2:8 صبح

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از 10 نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال 2003 تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود . نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند . وقایع call of duty ghosts در سال 2023 رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال 2013 اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود.در call of duty ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت . چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 2:8 صبح

دانلود Hugo 2011 (2D/3D SBS) - فیلم هوگو (2 بعدی/3 بعدی) (دوبله فارسی)

(92/8/14) تغییرات:

نسخه 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.
صوت فارسی به صورت جداگانه اضافه شد.

هیوگو کودک باهوشی با دنیای اسرار آمیز میباشد که در دهه 1930 میلادی در پاریس زندگی می کند و شغل پدرش نگهداری و سرویس ساعت های موجود در ایستگاه های قطار میباشد. هیوگو که به واسطه شغل پدر علاقه وافری به داستگاههای مکانیکی پیدا کرده است درصدد تکمیل آدمک مکانیکی کوچکی میباشد که توسط پدرش در موزه پیدا گردیده است ولی مرگ پدر سبب می گردد که در وضعیت دشواری بین انتخاب زندگی در پرورشگاه و یا فرار مداوم، قرار گیرد.
هیوگو که راه دوم را برگزیده است اکنون مجبور است در مخفیگاه های بین تونل ها و ایستگاه های راه آهن زندگی دشواری را سپری نماید. هیوگو که با سرقت های کوچک غذا و ... زندگی خود را می گذراند مصرانه به رویای تکمیل آدم آهنی خود ادامه می دهد. زندگی هیوگو در این شرایط تحت تاثیر آشنایی با پیرمرد عبوس و بداخلاقی به نام ملیس دگرگون می گردد که در هنگام سرقت قطعه ای اسباب باری او را غافلگیر می کند ولی در نهایت جذب ذکاوت و هوش فراوان هیوگو گردیده و نقشی تعیین کننده در زندگی او بازی می کند. اما ان پیرمرد یک فرد عادی نیست بلکه گذشته ای درخشان داشته و هیوگو با فهمیدن این موضوع سعی میکند پیرمرد را به گذشته درخشانش بردارد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 2:8 صبح

دانلود DVD Audio Extractor v7.1.3 - نرم افزار استخراج فایل های صوتی از DVD

DVD Audio Extractor نرم افزاری قدرتمند برای استخراج صدا از دی وی دی و ابزاری برای rip کردن است.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا جریانات صوتی را از دی وی دی های مورد علاقه تان استخراج کرده و با فرمت های ogg، mp3، یا Flac ذخیره نمایید.
این نرم افزار همچنین می تواند جریانات صوتی demux را مستقیماً به pcm، mpa، ac3 یا dts تبدیل کند. ویژگی جدید اضافه شده ایجاد image از سی دی است که به شما اجازه می دهد طی یک مرحله دی وی دی را به سی دی های صوتی تبدیل کنید.
رابط کاربری بسیار ساده ای دارد، سرعت استخراج از آن بسیار بالاست همچنین پشتیبانی از فرمت های rich audio، قابلیت چند کاناله پیش نمایش، صوتی و دیگر ویژگی ها.
این نرم افزار همه آن چیزی است که نیاز دارید تا فایل های صوتی audio را از دیسک های دی وی دی خارج کنید. و شما می توانید mp3 player گوش دهید یا با کامپیوتر بازی کنید و یا هر کار دیگری که دوست دارید انجام دهید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ