سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمان را روزگارى رسد بس دشوار ، توانگر در آنروز آنچه را در دست دارد سخت نگاهدارد و او را چنین نفرموده‏اند . خداى سبحان فرماید « بخشش میان خود را فراموش مکنید . » بدان در آن روزگار بلند مقدار شوند و نیکوان خوار ، و خرید و فروخت کنند با درماندگان به ناچار و رسول خدا فرموده است با درماندگان معاملت مکنید از روى اضطرار . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:59 عصر

دانلود Avast! Offline Update 2013-11-17 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:59 عصر

دانلود Minitab v16.2.4.4 - نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت مینی تب

Minitab یک نرم افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه های Six Sigma و بهبود کیفیت می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و ... پیروی می کنند، پرداخت.
در واقع نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و اقتصاد از قابلیت های خاصی برخوردار می‌باشد.
تحلیل های سری زمانی با گستردگی و دقت بیشتری در این نرم افزار ارائه شده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:59 عصر

دانلود کتاب آموزش فیس بوک برای والدین

فیس‌بوک شرکت ایجاد کننده وب‌ سایت فیس‌بوک است که در 4 فوریه 2004 به وجود آمد. وب‌ سایت فیس‌بوک یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیس‌بوک هستند عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس‌بوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد. وب‌گاه فیس‌بوک بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و هم‌اکنون به 40 زبان، قابل دسترس بوده و 70 درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.
حداقل سن برای عضو شدن در این سایت 13 سال است، ولی نوجوانان تنها درصد اندکی از کاربران فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند. این سایت عمدتاً توسط بزرگسالان استفاده می‌شود که قطعاً بخشی از این کاربران را والدین تشکیل می‌دهند.
سرپرست خانواده با مطالعه این کتاب کمک شایانی به فرزند خود می‌کند تا فرزند وی استفاده مناسبی از این وب سایت بزرگ شبکه ی اجتماعی داشته باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:59 عصر

دانلود Agent P DoofenDASH - بازی موبایل ماجراجویی با سمور آبی

شما در نقش یک سمور آبی ظاهر می شوید. شما باید به پلیس ها در دستگیری خلافکاری که نظم شهر را بهم ریخته کمک کنید. او باید در بالای پشت بام ها مانند یک دونده پارکو برای جمع آوری سکه ها بدود. برای کسب امتیاز بیشتر شما باید سکه ها را جمع آوری کنید. موسیقی متن این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد، 
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:59 عصر

دانلود Infinite Skills Learning Oracle 11g + Real Application Clusters - آموزش پایگاه داده اوراکل

پایگاه داده اوراکِل یا دادگان اوراکل ( Oracle Database)‏ در صنعت کامپیوتر به مجموعه‌ای از اطلاعات گفته می‌شود که توسط «سامانه مدیریت پایگاه داده‌های اوراکل» اداره می‌شوند. اوراکل پایگاه داده? توزیع شده‌ای است که با سیستم‌عامل های متفاوتی می‌تواند کار کند. این محصول توسط شرکت اوراکل تولید شده‌است. Oracle 11g نسخه جدید اوراکل است که با نام 11g منتشر شده و حدود 482 قابلیت جدید دارد که اغلب در زمینه مدیریت بهتر، دسترسی‌پذیری بیشتر و ساختار هوشمندانه ارائه شده است. در این نسخه با استفاده از فناوری فشرده‌سازی تقریباً دو سوم در ذخیره‌سازی اطلاعات صرفه‌جویی می‌شود.
در دوره آموزشی Learning Oracle 11g شما با قابلیت های اساسی و کلیدی پایگاه داده اوراکل آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ