سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام]
 

چهارشنبه 92 اسفند 28 , ساعت 10:54 صبح

سال نو می شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک…


دوشنبه 92 اسفند 12 , ساعت 11:43 عصر

InfixPro PDF EditorInfix PDF Editor Pro 6.27 نرم افزاریست جهت ویرایش فایلهای PDF که با استفاده از آن می توانید متن مورد نظر PDF خود را ویرایش و فونت ، رنگ ، موقعیت و اندازه آن را تغییر دهید. حتی میتوانید موقعیت و اندازه عکس های موجود در فایل را تغییر و تنظیم کنید. با داشتن ابزارهای کنترل حروف ، کلمات و فاصله ی خطوط ، ویرایش های شما قابل شناسایی نخواهد بود. این نرم افزار امکان ویرایش متن پی دی اف را به سادگی و با کیفیتی بالا در فرمت متن برای شما به ارمغان آورده است. علاوه بر موارد فوق این نرم افزار مجهر به تمامی ابزار های مورد نیاز برای ویرایش متن شامل Cut ، Paste ، حاشیه نویسی ، آرایش متن و غیره در محیط PDF می باشد.


دوشنبه 92 اسفند 12 , ساعت 11:43 عصر

Reg Organizer

Reg Organizer 6.34 Final نرم افزاری کاربردی با امکانات بسیار جهت مدیریت و بهینه سازی رجیستری ویندوز ، رفع مشکلات و حذف نرم افزارهای نصب شده به روی ویندوز میباشد . نرم افزار امکان مشاهده و ویرایش بخش رجیستری ویندوز جهت حذف یا اضافه کردن کلید و نمایش اطلاعات در مورد هر کلید و امکان حذف کامل نرم افزارهای نصب شده به روی ویندوز را به شما خواهد داد. نرم افزار با اسکن کردن بخش رجیستری ویندوز کلیدهای معیوب و فایلهای DLL و ... را جدا سازی و حذف میکند.بخش Disk Cleanup هم در این نرم افزار امکان پاکسازی هارد دیسک شما از اطلاعات و فایلهای غیر ضروری را در اختیار شما قرار میدهد


دوشنبه 92 اسفند 12 , ساعت 11:43 عصر

WinReducer





WinReducer 8.1 v1.02 Final
همانطور که
میدانید مراحل نصب ویندوز 8 همانند نسخه قدیمی این سیستم عامل یعنی ویندوز 7
در حالت پیش فرض به صورت خودکار اعمال می شوند و راهی برای تغییر و سفارشی
سازی آن ها به صورت دلخواه وجود ندارد. اما اگر دوست دارید به صورت کامل
نسخه های نصب شده را سفارشی سازی کنید میتوانید از برنامه رایگان
WinReducer استفاده کنید .

دوشنبه 92 اسفند 12 , ساعت 11:43 عصر
soft OrganizerSoft Organizer 3.33 مشکل مشترکی که اغلب ما با آن مواجه می‌شویم این است که هنگامی که نرم‌افزارهای غیرضروری را آنیستال می‌کنیم، مسیرهای مختلفی بر روی سیستم از خود به جا می‌گذارند نظیر فایل‌ها و پوشه‌های بدون استفاده و کلیدها و داده‌هایی در رجیستری ویندوز. این مشکل حتی هنگامی که این برنامه‌ها به صورت درست و با استفاده از انیستالر مربوط به خودشان حذف می‌شوند به وجود می‌اید. Soft Organizer برنامه‌ای برای حل این مشکل می‌باشد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های غیرضروری را به صورت کامل از سیستم خود حذف کنید. عملکرد اصلی این ابزار حذف کردن کامل برنامه‌ها از کامپیوتر می‌باشد. Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ