سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 11:48 صبح

شیرینی زبان و پاپیون ویژه عید نوروز

 

نحوه پخت شیرینی پاپیون, پخت شیرینی های نوروزی

1. برای تهیه آن ها اول یک مقدار خمیر هزارلا تهیه کنید و اگر می خواهید می توانید آماده اش را با نامهای میل فوی یا puff pastry تهیه کنید.کمی هم عسل را با آب جوش و یک ذره گلاب و زعفران ترکیب کنید تا شهد تهیه شود (برای روی شیرینی).

2. خمیر را بعد از آماده شدن به صورت کاملا سرد روی سطح باز کنید و به قطر 1 سانت آن را پهن کنید و خیلی فوری قالب بزنید با چاقو مستطیلی ببرید. بعد روی شیرینی یک خط عمیق ایجاد کنید. توجه کنید که وسایل شما هم باید سرد باشد تا پف خمیر نخوابد. بعد با برس روی شیرینی ها شهد بریزید و یک عدد زرده تخم مرغ را با مقدار کمی شیر مخلوط کنید و با برس روی شیرینی ها بکشید و کمی کنجد روی آن بریزید.

3. حالا شیرینی ها را با فاصله داخل سینی فری که روی آن کاغذ روغنی دارد قرار بدهید و بگذارید 25 دقیقه بپزد. (حرارت 180 درجه و از نیم ساعت قبل گرم شده) در مورد شیرینی پاپیون هم به بعد از اینکه به صورت مستطیلی با چاقو برش دادید با دستتان یک فر به آن بدهید و کمی آن را بپیچانید.

4. وقتی شیرینی ها از فر خارج شدند بگذارید سرد شوند و بعد دوباره روی آن شهد بریزید.

 

نحوه پخت شیرینی پاپیون, پخت شیرینی های نوروزی

نحوه پخت شیرینی پاپیون, پخت شیرینی های نوروزی

نحوه پخت شیرینی پاپیون, پخت شیرینی های نوروزی

نکات:
1)حتما بعد از پهن کردن خمیر به شکل مستطیل دور آن را با چاقو ببرید تا هواگیری شود.

2)خیلی سریع عمل قالب زدن یا بریدن را انجام بدهید چون اگر خمیر سرد شود پف نمیکند.

3)سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که آیا خمیر خودش لایه لایه است؟ نه خمیر معمولی است ولی هنگام پخت خودش چند لایه می شود.

نحوه پخت شیرینی پاپیون, پخت شیرینی های نوروزی

 

منبع : سوران / bartarinha.ir

نوشته شیرینی زبان و پاپیون ویژه عید نوروز اولین بار در پدیدار شد.


دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 11:24 صبح

دستور تهیه شیرینی نخودچی

 

 

 

3

مواد لازم:

روغن جامد
125 گرم
آرد نخودچی
250 گرم
پودر قند
125 گرم
پودر هل نرم
1 قاشق غذاخوری
خلال پسته
به میزان لازم برای تزیین

طرز تهیه :
ابتدا روغن جامد، پودر قند و پودر هل را با هم مخلوط کنید و با همزن بزنید تا خمیر صاف، نرم و یکدستی درست شود.

آرد نخودچی را کم کم به مواد اضافه کنید و خمیر را ورز دهید تا به هم بچسبد.

سپس اجازه دهید خمیر24 ساعت داخل فضای آشپزخانه بماند. در این مرحله می توانید به دو روش عمل کنید: یا خمیر را داخل کیسه فریزر بگذارید و زمان دهید یا اینکه شیرینی را به شکل دلخواه فرم دهید و قالب بزنید، روی سینی فر بچینید و بعد از 24 ساعت سینی را داخل فر بگذارید.

برای درست کردن شیرینی می توانید خمیر را به قطر یک سانت روی سطح صافی پهن کنید و به صورت سنتی قالب بزنید یا اینکه به اندازه یک فندق از خمیر بردارید، داخل دست گرد کنید و روی آن را با نوک چاقو شکل دهید. همچنین می توانید با ماسوره شیرینی روی خمیرها را مانند گُل شکل دهید.

شیرینی های آماده را با فاصله روی سینی فری که کف آن کاغذ روغنی انداخته اید، بچینید و روی هر کدام یک خلال پسته بگذارید.

سپس سینی شیرینی را 20 دقیقه در طبقه وسط با حرارت 150 درجه سانتیگراد فر بگذارید تا شیرینی ها بپزند.

برای اینکه آرد نخودچی بهتری داشته باشید می توانید خودتان از نخودچی گل (خام) آرد نخودچی تهیه کنید. نخودچی را آسیاب کرده و الک کنید. بدین ترتیب آرد نخودچی خالص دارید و در نتیجه شیرینی شما طعم بهتری خواهد داشت.

 

 

 

نوشته دستور تهیه شیرینی نخودچی اولین بار در پدیدار شد.


دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 10:35 صبح

عکس های دیده نشده از کیم کارداشیان قبل از شهرت!

 

کیم کارداشیان در آن زمان تنها پانزده سال داشت و به غیر از علافی با بهترین دوستش، نیکی لوند که یکی از مشهورترین طراحان مد امروز آمریکاست، نداشت.او وقتی که نوجوان بود عاشق گروه موسیقی اسپایس گرلز و جنیفر لوپز بود، و دوست داشت هر چه سریعتر برای خودش بوتیک لباس بزند.

چهره کیم کارداشیان قبل از شهرت

کیم کارداشیان که اکنون 34 سال دارد، شهرت و ثروتش را مدیون نقشش در مشهورترین شوی رئالیتی تلویزیونی دنیاست. نقشی که پس از مرگ تراژیک پدرش آغاز شد.پدر او راب کارداشیان، وکیل مشهور هالیوود بود. مردی که توانست حکم تبرئ? او.جی سیمپسون را در مقابل اتهام قتل در سال 1995 بگیرد. او پدری بود که می‌خواست دخترش زندگی عادی‌ای داشته باشد و در مدرسه موفق باشد.دوست مدرس? کیم، نیکی لوند می‌گوید که او از مرگ “عمیقاً دلشکسته بود. راب کاردشیان در سال 2003 بر اثر سرطان مری درگذشت.

چهره کیم کارداشیان قبل از شهرت

نیکی می‌گوید: “کیم دختر بابایی بود، او عاشق پدرش داشت و وقتی که او فوت کرد، او خرد شد. راب تنها کسی بود که مواظب بود او خوب درس بخواند و رفتار درستی داشته باشد. فکر می‌کنم که اگر او هنوز زنده بود، این اتفاقها برای کیم نمی‌افتاد. او هیچوقت نمی‌خواست مشهور شود، می‌شود گفت که اتفاقی بود. او همیشه در مدرسه دختر ساکتی بود که یک گوشه می‌نشست، در حال که ما شیطونی می‌کردیم.”

نیکی ادامه می‌دهد: “راب مرد خیلی موفقی بود، و آدم بسیار شوخ طبعی بود. کیم هم همینطور و فکر می‌کنم شوخ طبعیش را از پدرش به ارث برده است. ما همه عاشق راب بودیم.”

 چهره کیم کارداشیان قبل از شهرت

راب در سال 1991 از مادر کیم، کریس جنر، طلاق گرفت. راب کارداشیان هر هفته کیم و خواهرها (کورتنی، 35 ساله و کلویی، 30 ساله) و برادرش (راب جونیور، 27 ساله) را به کلیسا می‌برد.

بچه بعد از جدایی پدر و مادرشان نیمی از هفته را در خان? راب در بورلی هیلز می‌گذراندند، و نیم دیگر هفته را با کریس و شوهر آن زمانش، بروس جنر، می‌گذراندند.

نیکی که کیم را از 10 سالگی می‌شناسد می‌گوید: “راب کسی بود که شخصیت کیم را شکل داد. وقتی که او مرد، زمان زیادی برد تا کیم با مسئله کنار بیاید. او یک پدر فوق‌العاده بود. یک حفر? بزرگ به خطار این موضوع در روحی? کیم ایجاد شد، اما او همیشه به ناپدریش، بروس، هم نزدیک بوده است. او حالا او را پدر خود می‌داند و روابط خوبی با هم دارند.”

بر اساس گزارش‌ها، کیم، مادرش و خواهرهایش به تازگی یک قرارداد 65 میلیون پوندی امضا کرده‌اند تا شوی خود را به نام “از کارداشیان‌ها چه خبر؟”، چهار فصل دیگر ادامه دهند.

چهره کیم کارداشیان قبل از شهرت

اما نیکی می‌گوید، فکرش را هم نمی‌کرده که کیم کارداشیان عاقبت مشهور شود.نیکی که الان 33 سال دارد، می‌گوید: “کیم درس خوان بود، و می‌خواست دانش آموز خوبی باشد. او در مدرسه سخت کار می‌کرد، هم? نمره‌هایش بیست نبود، ولی معلمها دوستش داشتند. او هیچوقت مدرسه را نمی‌پیچاند.”

او ادامه می‌دهد: “کیم خیلی ساکت بود. او شیفت? جنیفر لوپز بود و همیشه یکی از آهنگهای او را می‌خواهد. به نظر او جنیفر لوپز، زیبا بود. او همینطور پی.دیدی و جیمی فاکس را هم دوست داشت. کیم همیشه از مردان سیاهپوست خوشش می‌آمد.”نیکی در حال حاضر از اداره کنندگان برند مدِ “نیکی ریچ” در آمریکا است.

چهره کیم کارداشیان قبل از شهرت

نیکی از سالهای نوجوانیش با کیم می‌گوید: “او همیشه یک جورهایی رژیم داشت. هم? ما همینطور بودیم. او رژیم نخوردن کربوهیدرات داشت، و وقتی همبرگر سفارش می‌داد، آن را بدون نان سفارش می‌داد. او خیلی به ظاهرش اهمیت می‌داد، و توجه زیادی به او می‌شد.”

نیکی می‌گوید، کیم بهترین دوستی است که یک نفر می‌‌تواند داشته باشد، و می‌توانید “زندگیتان را دست او بسپارید.”

اما با وجود اینکه کیم در محل? مشاهیر و پولدارها زندگی می‌کرد، علاقه‌ای به مشهور شدن نداشت.

کیم که الان ثروتی‌ در حدود 50 میلیون پوند دارد، از سن بسیار پایین دو آرزو در سر داشت، اول اینکه در یک بوتیک لباس کار کند و دوم اینکه مادر خوبی باشد.

نیکی می‌گوید: “کیم همیشه موهایش را زیبا نگاه می‌داشت. اما عشقش لباس بود. وقتی که مدرسه‌اش تمام شد، شغلی در یک بوتیک در یک محل? متمول پیدا کرد. او در آنجا صندوقدار، و کمک دست بود، و عاشق کارش بود. او دوست داشت دور و بر لباسها باشد.”

کیم که استعداد تجارت داشت، عاشق مرتب کردن کمد مردم بود، و لباسهایی که افراد لازم نداشتند را در ای‌بی می‌فروخت و بیست درصد کمیسیون می‌گرفت.

نیکی اضافه می‌کند: “اما همیشه دوست داشت که یک مادر خوب باشد، او در مورد بچه دار شدن و مراقبت از بچه ها حرف می‌زد.”

کیم سال گذشته، با گفت‌آوازخوان مشهور کانیه وست ازدواج کرد و با او دختری 21 ماهه به نام نورث دارد.

نیکی در انتها می‌گوید: “خانواده برای کیم همه چیز است. او به سختی کار می‌کند و خوشحال است، به خصوص وقتهایی که با دختر کوچکش در خانه است.”

چهره کیم کارداشیان قبل از شهرت

فرادید

نوشته عکس های دیده نشده از کیم کارداشیان قبل از شهرت! اولین بار در پدیدار شد.


دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 10:21 صبح

تروریست ریش قرمز داعش!+عکس

 

 

یک فرانسوی 60 ساله پس از مهاجرت به سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته است.

«ابوصهیب الفرانسی» که ریش بلند قرمز، لباسی بلند و تفنگی بر دوش دارد، در یک نوار ویدئویی خود را رئیس یک شرکت معرفی کرده که به واسطه کارش به 38 کشور جهان نیز سفر کرده است.

این مرد فرانسوی می‌افزاید با شنیدن خبر تاسیس خلافت در سرزمین‌های تحت کنترل داعش در عراق و سوریه توسط «ابوبکر البغدادی» در ژوئن 2014، راهی سوریه شده است.

نمودار پیوستن فرانسوی‌ها به گروههای تروریستی از جمله داعش نشان می‌دهد که از ابتدای سال 2014 تا پایان این سال، 130 درصد رشد داشته است.

تعداد شهروندان فرانسوی یا مقیم این کشور که برای انجام عملیات تروریستی در سوریه یا عراق به داعش یا جبهه النصره پیوسته‌اند از 555 نفر در ابتدای سال 2014 میلادی به 1281 نفر در انتهای این سال افزایش یافته است.

پیوستن افراد مشکلاتی برای دولت فرانسه خواهد داشت و بازگشت آنان نیز مانند بمب انفجاری می‌ماند، چرا که همانند نیروهای آمریکایی که از جنگ ویتنام بازگشتند، می‌توانند مشکلات اجتماعی و اخلافی بسیاری را با توجه به شرایطی که در آن زندگی کرده‌اند را ایجاد کنند که این امر بسیار خطرناک است.

اداره اطلاعات فرانسه چندی پیش اعلام کرد: 240 نفر از افراد وابسته به گروه‌های تروریستی که از سوریه و عراق به کشور بازگشته‌اند، توسط دستگاه امنیتی فرانسه دستگیر و در انتظار محاکمه هستند.

بازگشت این افراد به فرانسه و رغبت آن‌ها برای رفتن به مناطق درگیری و داشتن افکار انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور، بد‌ترین خطر و مشکلی است که پاریس در این شرایط بحرانی با آن روبرو است و امنیت ملی فرانسه را تهدید می‌کند.

فرانسه در میان کشورهای اروپایی بیشترین اقلیت مسلمان (حدود شش و نیم تا هفت میلیون مسلمان که حدود 10 درصد جمعیت این کشور است) را در خود جای داده است. این افراد عمدتا آفریقایی تبار هستند که از شمال آفریقا و از کشورهای الجزایر و تونس به این کشور مهاجرت کرده‌اند.

رفتار دو گانه کشورهای غربی از جمله فرانسه با مسلمانان و آموزش تروریست‌های خطرناک به منظور اعزام به سوریه برای مقابله با دولت قانونی دمشق، عامل اصلی ناامنی‌های اخیر در اروپا عنوان شده است.

حادثه تروریستی اخیر در پاریس که به کشته شدن ده‌ها نفر انجامید، توسط افرادی انجام شد که با تروریستهای القاعده و داعش همکاری داشته‌اند.

تروریست ریش قرمز داعش کیست؟

تروریست ریش قرمز داعش کیست؟

 تروریست ریش قرمز داعش کیست؟

تروریست ریش قرمز داعش کیست؟

تروریست ریش قرمز داعش کیست؟

ابنا

نوشته تروریست ریش قرمز داعش!+عکس اولین بار در پدیدار شد.


دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 9:42 صبح

دختر گلفروش خندان میدان تجریش سوژه شد + عکس

 

 

عکس دختر گلفروش میدان تجریش مدتی است که به این بحث ها دامن زده است. چهره خندان این دختر جوان تصورات مربوط به تنزل شأن بانوان و زنان به هنگام دست زدن به دستفروشی و تبدیل شدن به فروشنده های دوره گرد را به هم زده است.

 

این دخترک گلفروش به بحث روز شبکه های اجتماعی بدل شده است. حضور زنان به عنوان دستفروش در مترو و اماکن عمومی معمولا نگاه های انتقادی کاربران را به همراه داشته است و حتی گروهی نگرانی تنزل جایگاه این زنان و دختران را داشته اند اما در مقابل گروه هایی هم کار این دسته از زنان را مصداق تلاش برای روزی حلال می دانستند.

عکس دختر گلفروش میدان تجریش مدتی است که به این بحث ها دامن زده است. چهره خندان این دختر جوان تصورات مربوط به تنزل شأن بانوان و زنان به هنگام دست زدن به دستفروشی و تبدیل شدن به فروشنده های دوره گرد را به هم زده است.

یکی دو نفر هم چنین نوشته اند که نگاه به فروشندگی زنان به عنوان عملی که حاوی تنزل شأن آنان باشد از اصل اشتباه است. مگر در شهرستان ها و روستاها زنان روستایی در بازارهای محلی، محصولات خود را برای فروش عرضه نمی کنند؟ مگر نه اینکه در تهران رانندگان زن برای برخی تاکسی های ویژه بانوان هم شروع به کار کرده اند؟

دختر گلفروش میدان تجریش سوژه شد

به هر حال عابران پیاده در میدان شمال شهر تهران هر روز این دختر گلفروش را می بینند. عکس های این دختر گلفروش را حمید اعجازی منتشر کرده و پست مربوط به آن تا دیشب بیش از 5 هزار بار در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است. بخشی از کامنت های ذیل عکس این خانم را در اینجا برایتان می آوریم:

– احسنت به این دوست گرامی. وجود چنین دخترانی در ایران زمین باعث سربلندی کشورم هست. خدایا شکرت که در این روزگار غریب چنین شیرزنانی در وطن نیز وجود دارند.

– من از مترو که استفاده می کنم مثل این خانم روزانه دخترهای زیادی می بینم که از لحاظ ظاهری متفاوت با دستفروش های دیگه هستند و قابل ستایش هستند که هر روز با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند و زیر بار کارهای دیگه نمی روند.

– در هیچ جای دنیا دستفروشی ننگ و عار نیست. ما همیشه عادت داریم دستفروش ها را با لباس های مندرس و زولیده ببینیم؛ اما ایشون شاید لباس مارک به تن نداشته باشند اما هماهنگی رنگ لباساش با گل ها بسیار زیباست و حس خوشایندی را القا می کنه.

دختر گلفروش میدان تجریش سوژه شد

– ایشون نکیسا خانم، یکی از هنرمندان خوب چالوس و با افتخار همسایه بنده هستند که البته نابغه ریاضی نیز هستند. ایشون خیلی خیلی خاص اند. همین الان باهاشون تماس گرفتم و گفتم که شما دوستان عزیز چقدر به ایشون لطف داشتین و بهشون افتخار کردین.

– گل همین پنج روز و شش باشد. آرزو دارم دختر گل فروش همیشه خوش باشد.

– درود بر شرف این خانم محترم و تمامی آنهایی که چنین بر کسب روزی حلال از راه درست در تلاشند. خداوند به کسب شان خیر و برکت ببخشد.

– هزاران آفرین بر این دختر تلاشگر هموطن. چشم بد و بدخواهان و نامحرمان و نامردمان دور انشاءالله.

دختر گلفروش میدان تجریش سوژه شد

– درود بر تمامی زنان غیور و با عفت کشورمان که پول تمامی زندگی شان نیست بلکه در حد احتیاج با عرق روی پیشونی زندگی می گذرانند. زنده باشی دختر گلمخ و خداوند از شر تمامی بلایا و از شر تمامی زشتی ها به دور نگه داره و روزی حلالت را افزون کنه انشاءالله.

– این خانوم در خیابان تجریش مشغول به کار هستند. تقریبا هر روز می بینمشون. از طرفی هم احساس غرور میکنم هم احساس ناراحتی…

– امیدوارم یک مرد خوب بیاد ازش گل بخره و عاشقش بشه. نجابت و صداقت، والاترین گوهر یک انسان است.

روزنامه هفت صبح

 

 

نوشته دختر گلفروش خندان میدان تجریش سوژه شد + عکس اولین بار در پدیدار شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ