سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 شهریور 5 , ساعت 4:45 عصر

دانلود High-Logic FontCreator Professional v7.5.0.508 - نرم افزار ساخت و ویرایش فونت

FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.

ادامه مطلب/دانلود...




سه شنبه 92 شهریور 5 , ساعت 4:45 عصر

دانلود آیکون متنوع کامپیوتر - StockIcons Harmony

در این مجموعه شاهد 240 آیکون متنوع کامپیوتری می باشید، این تصاویر با
فرمت های BMP و ICO و PNG و GIF ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت
قرار گرفته شده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » گرافیک » تصویر » آیکون
برچسب ها: , , , , , ,
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


سه شنبه 92 شهریور 5 , ساعت 4:45 عصر

دانلود Collection of Competitive Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های رقابتی و مسابقه ای

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است. در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته رقابتی و مسابقه ای گردآوری گردیده است.
بازی‌های رقابتی (Competitive Game)‏در واقع در گروه بازی های ورزشی قرار دارند که در آن بازیکن به تنهایی و یا در غالب یک گروه به مسابقه و رقابت با افراد دیگر می پردازد.

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » بازی » ورزشی
برچسب ها: , , , ,
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


سه شنبه 92 شهریور 5 , ساعت 4:45 عصر

دانلود iTunes v11.0.5.5 x86/x64 - نرم افزار مدیریت iPod, iPhone, iPad

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت iPod, iPhone و Apple TV است که به وسیله آن قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود.
iTunes_iphone_ipadدر واقع قادر خواهد است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




سه شنبه 92 شهریور 5 , ساعت 4:45 عصر

دانلود Ace Translator v11.0.0.880 - نرم افزار مترجم قدرتمند

Ace Translator نرم افزار ترجمه برای نیازهای روزمره ی شما می باشد. این  نرم افزار قابلیت ترجمه به 58 زبان مختلف دنیا را دارد. این نرم افزار از موتور های قدرتمند ترجمه ی زبان، موجود در اینترنت استفاده می کند و به شما امکان ترجمه ی محتویات صفحات وب، نامه ها، ایمیل ها، چت و ... را می دهد.

زبان های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار:
انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، کاتالونیایی، یونانی، روسی، چینی(سنتی و ساده شده)، ژاپنی، کره ای، چک، بلغاری، رومانی، فلیپینی، هندی، فارسی، صربی، نروژی، لیتوانی، دانمارکی، فنلاندی، کرواسی، اندونزیایی، اکراین، اسلواکی، اسلوونی، لاتویانی، عربی، ویتنامی، سوئدی، پلندی، ترکی، تای، آلبانی، اسرائیلی، مجارستانی، مالتایی، بلاروسی، ایسلندی، مقدونی، استونیا، مالایی، اردو، ایرلندی، آفریقایی، ارمنی، گالیشی، ولزی، سواحیلی، آذربایجانی، گرجی، باکویی، هایتی، عبری.

ادامه مطلب/دانلود...




<   <<   6   7   8      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ