سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانتان، کسی است که عیب هایتان رابه شما هدیه کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:57 عصر

دانلود Ubuntu v13.10 x86/x64 - لینوکس اوبونتو

Ubuntu یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا 18 ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی 18 ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.
ادامه مطلب/دانلود...




شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:57 عصر

دانلود Terraria PS3 - بازی تراریا برای پلی استیشن 3

حفاری، مبارزه و اکتشاف در زمین، ساخت و ... هیچ چیز در بازی Terraria غیر ممکن نیست!
این بازی دنیا را مانند یک بوم نقاشی در مقابل شما قرار داده است تا هر نقشی را که می خواهید بر روی آن رسم کنید و محیط پیرامون خود را آن گونه که می‌پسندید بسازید می توانید از هر ابزاری برای خلق جهانی که می خواهید استفاده کنید، سلاح‌های متفاوتی بسازید تا با استفاده از آن ها به جنگ دشمنان بروید و زمین را تا اعماق آن حفر کنید تا بتوانید پول، وسیله و ابزارآلات مفیدی را بیابید. می‌توانید برای خود یک خانه، یک برج کوچک و یا یک قلعه‌ی مستحکم بسازید تا پس از آن، مردمان گوناگون برای زندگی به آن جا کوچ کرده و به شما، وسایل و ابزارهای جدیدی را که با خود آورده‌اند بفروشند. می‌توانید هر گونه و به هر شکلی که می‌خواهید آن را بسازید و از دنیایی که خلق کرده‌اید لذت ببرید .

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » کنسول » اکشن
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:57 عصر

دانلود KMPlayer v3.7.0.113 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:57 عصر

دانلود TheNewBoston Visual Basic Training - آموزش صفر تا صد برنامه نویسی با زبان ویژوال بیسیک

ویژوال بیسیک (Visual Basic) یکی از محبوبترین زبان های برنامه‌نویسی در برنامه نویس تجاری و نسخه توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک است. برنامه‌نویسی در ویژوال بیسیک به صورت رخدادگرا و شئ گرا می‌باشد و این زیان برای توسعه سریع نرم‌افزار (RAD یا Rapid Application Development) بر پایه رابط گرافیگی کاربر (GUI یا Graphical User Interface) توسعه داده شد. دسترسی آسان و سریع به پایگاه داده ها با استفاده از DAO ،RDO یا ADO و ایجاد کنترل‌های اکتیو ایکس از جمله مواردی هستند که این زبان را برای RAD مناسب کرده‌اند.
در دوره آموزشی TheNewBoston Visual Basic Training که شامل 200 فایل ویدئویی می باشد شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این
زبان برنامه نویسی کاربردی و قدرتمند از سطح مبتدی تا حرفه ای آشنا می
شوید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:57 عصر

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7232 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ