سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها زنگاری چون زنگار مس دارند، پس آنها را با استغفار جلا دهید [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 9:41 صبح

دانلود Shadow Warrior - بازی سایه جنگجو

بازی Shadow Warrior که مدتی پیش برای کنسول های نسل بعدی رونمایی شده بود به تازگی نسخه PC این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر شده است. این عنوان توسط استدیو Flying Wild Hog ساخته شده است. این بازی بسیار زیبا و با گرافیکی بی نظیر طراحی شده است، در بازی Shadow Warrior شما باید برای زنده ماندن تمامی هیولاها و دشمنان خودتان را از بین ببرید در غیر این صورت آنها شما را نابود خواهند کرد. همچنین از ویژگی های این بازی میتوان به تنوع اسلحه ها، صحنه های سینماتیک و صدا گذاری زیبا اشاره کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 9:41 صبح

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 28

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا
برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 9:41 صبح

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7211 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 9:41 صبح

دانلود Avast! Offline Update 2013-09-28 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست مخصوص نسخه ی 7

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 9:41 صبح

دانلود TrainSignal Cisco CCNA Wireless (640-722 IUWNE) - آموزش مهارت های شبکه های بی سیم در دوره آموزشی CCNA Wireless به شماره آزمون 640-722

دوره آموزشی Cisco CCNA Wireless برای هر فردی که خواهان یادگیری چگونگی راه اندازی، پیکربندی، نگهداری و عیب یابی شبکه های بی سیم سیسکو است مناسب می باشد. مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و کمتر) از جمله IGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP, Ethernet, Access List می باشد که در واقع تضمین کننده دانش کار با شبکه های کوچک اداری در بازار کار است.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<   <<   6   7   8      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ