سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پر ارزش ترین مردم، دانشمندترین و کم ارزش ترین مردم، نادان ترینایشان اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 10:3 صبح

دانلود WRC 4: FIA World Rally Championship XBOX 360, PS3 - بازی مسابقات قهرمانی رالی جهان 4 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

(92/7/30) تغییرات:

نسخه PS3 اضافه شد!

از بین بازی های رالی WRC FIA World Rally Championship یکی از عناوینی است که نسبت به بازی های هم سبک مانند Grid و Dirt در سطح پایین تری قرار دارد. اما همیشه به دلیل جذابیت های منحصر به فرد طرفداران خاصی دارد. نسخه جدید بازی یعنی WRC 4 می باشد که به تازگی توسط کمپانی Milestone S.r.l برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. این بازی جذاب و مهیج از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و یکی از نکات قابل توجه آن زمان بندی دقیق اتفاقاتی است که امسال در مسابقات واقعی رخ داده اند. می توانید تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید.
ادامه مطلب/دانلود...




چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 10:3 صبح

دانلود Snowstorm - بازی موبایل کولاک

خود را برای وارد شدن به دامنه کوه ها و یک تفریح فوق العاده آماده کنید. هرکجا که می خواهید بروید، هر حرکتی که دوست دارید بر روی بلندی ها انجام دهید و تا می توانید سرعت بگیرید. همچنین برای کنترل بهتر می توانید از انواع مختلف تخته ها استفاده نمایید. با انجام حرکات مختلف پول بدست خواهید آورد این پول را می توانید خرج تجهیزات جدید کنید و یا حرکات جدید را باز کنید. بازی از محیط 3 بعدی فوق العاده زیبا و گیم پلی عالی برخوردار می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...




چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 10:3 صبح

دانلود Batman: Arkham Origins PS3 - بازی بتمن، حامی آرخام برای پلی استیشن 3

شخصیت و داستان های کمیک همیشه مورد توجه صنعت بازی و سینما بوده اند. بتمن یکی از سوپر هیرو های همین داستان های دلنشین است که در سال های اخیر فیلم های موفقی مثل سه گانه The Dark Knight را در کارنامه خود ثبت نموده و در دنیای بازی نیز پس از انتشار نخستین نسخه از سری Arkham یعنی Arkham Asylum در سال 2009 به محبوبیت و موفقیت بزرگی دست یافته است، نسخه دوم در سال 2011 و با عنوان Arkham City منتشر شد و توانست باز هم نظر منتقد ها و بازیکنان را به سوی خود جلب کند، نسخه ای که در آن محیط بازی بسیار بزرگ تر شده بود و افراد جدیدی نیز اضافه شده بودند و بزرگ ترین دستاوردش ماموریت های جانبی پر تعداد و سرگرم کننده آن بود. چندی پیش اعلام شد که بازی بعدی از این سری دیگر توسط سازنده دو نسخه اول Rocksteady Studios ساخته نخواهد شد و Warner Bros. Games Montréal وظیفه به تکمیل رساندن این سه گانه را بر عهده خواهد گرفت. Arkham Origins سومین نسخه این فرانچایز است که این بار نویسنده آن نیز تغییر نموده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » کنسول » اکشن
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 10:3 صبح

دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013

(92/7/30) تغییرات:

آپدیت شماره 1 اضافه شد.

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  4 اکتبر در اروپا و در تاریخ 8 اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 10:3 صبح

دانلود Anime Studio Pro v9.5 - نرم افزار ساخت کارتون و انیمیشن

نرم افزار Anime Studio Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن با کیفیت بالا می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و ... را می توان ایجاد نمود. این نرم افزار افکت های زیبا و صدا را به انیمیشن ها اضافه می کند و نیز انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را با یکدیگر ترکیب می نماید. فیزیک شبیه سازی شده، طراحی اشیاء سه بعدی، کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به کاربران مبتدی، ضبط صدا و ... از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. این نرم افزار انیمیشن های ساخته شده را در YouTube و Facebook آپلود و انتشار می کند.
ادامه مطلب/دانلود...




<   <<   6   7      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ