سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد، ژرفای حکمت و با حکمت، ژرفای خرد بیرون آورده می شود . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 10:46 صبح

دانلود Attack on Titan 2013 - انیمه حمله به تایتان ها : فصل اول

(92/6/18) تغییرات:

زیرنویس فارسی اضافه شد.
قسمت بیست و دوم اضافه شد.

 حمله به تایتان‌ها نام سریال کارتون محصول کشور ژاپن می‌باشد که به کارگردانی تتسورو آراکیو نویسندگی یاسوکو کوبایاشی ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های تتسورو آراکی می‌توان به سریال پرطرفدار «دفتر مرگ - Death Note» اشاره کرد. فصل اول مجموعه در 25 قسمت ساخته شده که پخش آن از سال 2013 آغاز شده است. داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 10:46 صبح

دانلود iOS Development Ebook Collection - مجموعه کتاب های توسعه آی او اس

آی‌اواس یک سیستم عامل تلفن همراه است که در ابتدا برای آی‌فون و آی‌پاد تاچ توسعه داده می‌شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اپل مانند آی‌پد و اپل تی‌وی گسترش یافت.
در مجموعه حاضر کتاب های آموزش برنامه نویسی و توسعه این سیستم عامل گردآورد شده است.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 10:46 صبح

دانلود Cowon JetAudio v8.1.0.2000 Plus VX - نرم افزار همه منظوره پخش فایل های مالتی مدیا

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound2Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.
ادامه مطلب/دانلود...




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 10:46 صبح

دانلود Death Tour - بازی موبایل مسابقه مرگ

یک بازی اکشن جذاب برای شما که علاقه مند و طرفدار اینگونه سبک ها هستید. ماشین خود را از حمله دشمنان حفظ کنید و سعی در نابودی آنها داشته باشید. گرافیک کنسول، طیف گسترده ای از تم ها، انواع مودهای بازی، فیزیک پیشرفته، خودرو واقع بینانه و... از ویژگی های این بازی می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 10:46 صبح

دانلود Corel PaintShop Pro X6 v16.0.0.113 - نرم افزار ویرایش تصاویر

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ویرایش و ساخت تصاویر می کنند. نرم افزارهای مختلفی امروزه این توانایی را به کاربران می دهند و هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند. شرکت های مختلفی اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی می کنند و به همین علت می توان نرم افزارهای کوچک و بزرگی را از نظر نام در این زمینه مشاهده نمود. از معروف ترین نرم افزارها در این زمینه می توان به برنامه فتوشاپ اشاره نمود که از آن می توان برای ساخت و طراحی تصاویر و عکس های مختلف و همچنین ویرایش عکس ها نیز استفاده نمود. Corel PaintShop Pro نرم افزاری مشهور در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر می باشد که کاربران با استفاده از این نرم افزار قادرند تا توانایی ها و ابزارهای مختلفی را در اختیار داشته باشند. این نرم افزار قدرتمند یکی از بهترین برنامه های موجود برای ویرایش تصاویر می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر می باشند تا تمامی مشکلات موجود در یک عکس را با استفاده از ابزارها و فیلترهای مختلف آماده شده و تنها با چند کلیک برطرف نمایند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ