سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 92 آبان 19 , ساعت 2:3 عصر

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

(92/8/19) تغییرات:

آپدیت شماره 1 اضافه شد.

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از 10 نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال 2003 تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال 2023 رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال 2013 اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 19 , ساعت 2:3 عصر

دانلود Garfield Kart - بازی موبایل ماشین سواری با گارفیلد

بازی Garfield Kart بر اساس کارتون گارفیلد ساخته شده است. در این بازی شما کنترل گربه معروف داستان یعنی گارفیلد بازیگوش را به عهده می گیرید. در این بازی به شما امکان انتخاب شخصیت بازی داده شده است. با گارفیلد و دوستانش به ماشین سواری مهیج و کمدی بپردازید. در این بازی با به دست آوردن شکلات هایی که محبوب گارفیلد می باشد امتیاز به دست خواهید آورد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 19 , ساعت 2:3 عصر

دانلود CodeLobster PHP Edition Pro v4.8.2 - نرم افزار ویرایشگر کد اچ تی ام ال

نرم افزار CodeLobster PHP Edition ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش کد PHP ،HTML ،CSS ،Javascript به صورت دستی همراه با خطایابی PHP می باشد. CodeLobster PHP Edition نرم افزاری قدرتمند با استفاده بسیار آسان جهت ساخت و ویرایش فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript با پشتیبانی از Drupal CMS ،Joomla CMS ،Smarty template engine ،JQuery library  می باشد. با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک خواهد کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده را تست می کند.
پلاگین های پیش فرض نصب شده بر روی این نرم افزارعبارتند از:
- پلاگین CakePHP
- پلاگین CodeIgniter
- پلاگین Drupal
- پلاگین Facebook
- پلاگین JQuery
- پلاگین Joomla
- پلاگین Smarty
- پلاگین WordPress
ادامه مطلب/دانلود...




یکشنبه 92 آبان 19 , ساعت 2:3 عصر

دانلود VMWare ThinApp Enterprise v5.0.0 Build 1391583 - نرم افزار ساخت نسخه پرتابل از برنامه های نصب شده بر روی سیستم

VMware ThinApp نرم افزاری است که از برنامه های نصب شده بر روی سیستم شما یک نسخه ی  پرتابل ایجاد می کند. این ابزار با اسکن نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده اند می تواند آن ها را شناسایی و پس از جمع آوری تمامی فایل های اصلی نرم افزار که در سیستم عامل و در بخش های مختلف پخش شده اند، نسخه ای همراه از نرم افزار انتخابی را تهیه کند.استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم فوق العاده ساده خواهد بود و به سادگی هر کاربری می تواند از آن بهره مند شود. VMWare ThinApp با نسخه های مختلف ویندوز، انواع نرم افزارها، انواع کدهای برنامه نویسی، تکنولوژی های مختلف در نرم افزارها، نام ها و برندهای مختلف، حجم های بالا یا پائین، فرمت های مختلف اجرایی و بسیاری موارد دیگر سازگاری کاملی نیز دارد. به راحتی می توان نسخه های همراه شده از نرم افزارهای مختلف را در هرجایی بدون این که نصبی صورت گیرد مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب در بهره گیری از بسیاری نرم افزارها صرفه جویی در تمامی موارد نظیر، زمان، فضا و سخت افزار خواهد شد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 آبان 19 , ساعت 2:3 عصر

دانلود Infinite Skills Learning AutoCAD Electrical 2014 - آموزش اتوکد الکتریکال 2014

اتوکد الکتریکال (AutoCAD Electrical) یکی دیگر از محصولات کمپانی اتودسک (Autodesk) است که با هدف تهیه ابزارهای لازم در زمینه طراحی مدارات الکتریکی، طراحی و ساخت انواع مدارهای کنترلی و بررسی مدارها و مقاومت ها، توسعه یافته است که از میان ویژگی های این نرم افزار می توان امکان ترسیم مدارها به صورت سه بعدی، بررسی مشکلات و ایراد های مدار، امکان نوشتن توضیحات در کنار مدارها و ... را نام برد. AutoCAD Electrical همواره بعنوان نرم افزاری مفیدی برای مهندسان و دانشجویان رشته های کامپیوتر، برق و الکترونیک بحساب می آید.
در دوره های مختلف آموزشی AutoCAD Electrical 2014 شما با ابزارها و قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ