سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 آبان 8 , ساعت 1:51 عصر
تمیز کردن دیسک از فایل های غیر ضروری و پوشه ها از فایل های موقت سیستم،وظیفه ی اصلی SuperEasy SpeedUp است. تعمیر و پاک سازی رجیستری، حذف فایل های موقت اینترنت با استفاده از ماژول های حرفه ای و اختصاصی یکی دیگر از ویژگی های نهان این نرم افزار که کمتر دیده شده است. مدیریت برنامه های راه اندازی و یکپارچه سازی دیسک های سخت در کنار یک رابط کاربری ساده و شهودی کاربر را همراهی می کند.
چهارشنبه 92 آبان 8 , ساعت 1:51 عصر
اگر شما یکی از طرفداران کلیپ های سایت های اینترنتی هستید نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD به کمک شما خواهد آمد تا کلیپ های تعداد زیادی سایت را در کنار هم در یک نرم افزار داشته یاشید که نمایش و دانلود آنها را بسیار آسان می کند. از جمله سایت های پشتیبانی شده در این نرم افزار YouTube,VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion می باشند. تنها یا یک جستجوی کوچک تمامی ویدئو کلیپ های مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و یک پنل جستجو و نام سایت ها که در زیر آن لیست شده در نرم افزار گنجانده شده است .سرعت جستجوی این نرم افزار بسیار بالاست و تنها چند ثانیه برای جستجو در چندین سایت زمان خواهد برد. بعد از پیدا کردن کلیپ با راست کلیک کردن می توانید کلیپ را دانلود نمایید متاسفانه گزینه ای به عنوان دانلود چند تایی در نرم افزار وجود ندارد از قابلیت های دیگر این نرم افزار مدیریت کلیپ های شما در دسته بندی های مختلف می باشد.
چهارشنبه 92 آبان 8 , ساعت 1:51 عصر
 
TreeDraw یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای طراحی شجره نامه و ساختار های درختی مشابه است که برای ساخت جدول های شجره نامه با کیفیت ساخته شده است. درخت شجره نامه خانوادگی در داخل این نرم افزار از پایگاه داده های Kith and Kin Pro یا از فایل های GEDCOM که توسط دیگر نرم افزارهای شجره نامه ساخته شده اند، وارد می شوند. بعد از وارد کردن درخت اطلاعات خانوادگی، شما می توانید آنها را دوباره ترتیب دهی کنید و متن اضافه و گرافیک های دلخواه خود را قبل از ذخیره، پرینت یا ساخت فایل PDF به آن اضافه کنید.
چهارشنبه 92 آبان 8 , ساعت 1:51 عصر
FotoSketcher نرم افزاری است کاملا رایگان که شما را قادر می سازد تا عکس های دیجیتالی خود را به عکس های هنری تبدیل کنید. اگر می خواهید منظره یا عکسی را برای زیبا سازی خانه خود انتخاب و چاپ کنید ، این برنامه به شما کمک می کند تا زیباترین تصویر هنری را از عکس های خود به وجود آورید ، به طوری که کاملا طبیعی و زنده به نظر برسد . این برنامه طوری طراحی شده است که تمامی نیازهای کاربر را به خوبی رفع می کند و در کمترین زمان ممکن ، در عرض چند ثانیه به خلق تصاویر هنری بپردازد. همچنین شما می توانید به طراحی و ساخت انواع کارت های تبریک جهت تولد ، هدیه و ... بپردازید. ابزارهای دیگری نظیر مداد ، طراحی با مداد ، نقاشی ، تنظیم کنتراست ، ترمیم ، نور پردازی ، اشباع رنگ و ... در برنامه موجود است.
چهارشنبه 92 آبان 8 , ساعت 1:51 عصر
Sandboxie نرم افزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از مرورگرهای وب می باشد. اگر بخواهیم از نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم جلوگیری نماییم و یا فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد از نرم افزار Sandboxie استفاده می نماییم. به طور مثال ممکن است به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا می توانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال به بسیاری از سایت ها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در سیستم، محدود به همان محیط Sandboxie می گردد. در واقع نرم افزار Sandboxie قرنطینه اطلاعات را برای شما انجام می دهد. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ